Pages

Sennek sorularımızı yanıtladı

Bu yıl Belçika'yı Sennek (Laura Groeseneken) "A Matter Of Time" isimli şarkısıyla temsil edecek. Sennek'e merak ettiğimiz soruları sorduk.

- Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?
Herkese merhaba, ben Sennek ve bu yıl Eurovision Şarkı Yarışması'nda Belçika'yı temsil ediyor olacağım. 27 yaşında bir şarkıcıyım, IKEA'da görsel düzenleme sorumlusu olarak çalışıyorum, Belçikalı grup Ozark Henry ile şarkı söylüyorum.

- Laura Groeseneken ve Sennek arasindaki fark nedir?
Hiç bir fark yok, sadece soyadımı telaffuz etmek zor. (gülüyor)

- Şarkınız nasıl seçildi, Bize biraz bu süreçten bahseder misiniz?
Farklı sanatçılar ile birçok ortak yazarlık yaptım, şarkıları kendim yazdım ve başkalarının benim için yazdığı şarkıları da aldım. Oturumlar çok yoğundu. Ama yaratıcılığı ve tanımam gereken yeni insanları gerçekten çok sevdim. Ben de bir şarkı yazarı ve şarkıcı olarak büyüdüğümü düşünüyorum. Ve sonunda, "A Matter Of Time"in bir insan ve bir sanatçı olarak bana o kadar mükemmel şekilde uygun olduğunu gördük ve seçtik.

-  Bize biraz "A Matter Of Time" isimli şarkınızdan bahseder misiniz?
"A Matter Of Time" kısa süren şeylerde güzelliği görebilmekle ilgili. Kıymetli ve güzel birşeyi kayıp gitmesini izlemenin gerginliği ve o şeyin içindeki güzelliği görebilmek. Hayat her zaman iyi ve eğlenceli değildir. Ancak sıkıntı ve kötü deneyimler büyümenize katkı sağlar. Size daha çok şeyleri takdir etmenizi sağlar ve sahip olduğumuz küçük şeylerde harika güzelliklerin olduğunu fark edersiniz.

- Sahne performansınız ile bilgi vermeniz mümkün müdür?
Size henüz anlatamam! Lizbon'a kadar beklemeniz gerekecek;)

- Favorilerden birisiniz, şarkınıza gelen tepkiler nasıl?
Olumlu bildirimler, insanlar çok tatlı, umarım devam edecek ve bana bu güzel tepkileri yolladığı için herkese teşekkür etmek istiyorum. Bana en iyisini yapmam için ekstra destek veriyor.

- Eurovision'a nasıl hazırlanıyorsunuz?
Prova, prova, prova.

- İkea'da çalışıyorsunuz müşteriler sizi tanıyor mu?
Bir tornavida tuttuğumda ve merdivene oturduğumda insanlar beni gerçekten tanımıyor. (gülüyor)

- Blanche ile bir çok kez araya geldiniz, kendisinden tavsiyeler aldınız mı?
Kısa bir süre sonra tanıştık ama çok iyiydi ve bana Lizbon'a gittigim için mutlu olduğunu söyledi. Ayrıca 2016 yılında Belçika'yı temsil eden Laura Tesoro'dan çok iyi tavsiyeler aldım. Bana Eurovision deneyiminden bahsetti.

- Türkiye'nin Eurovision tarihinde sevdiğiniz bir şarkısı var mı?
Hadise'nin "Dum tek tek" şarkısı. O inanılmaz!

- Son olarak takipçilerimize bir mesajınız var mı?
Bunu okudugunuz için ve beni daha iyi tanımak istediginiz için hepinize teşekkür etmek istiyorum, Lizbon'da görmeyi umuyorum!
 

Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates