Pages

Serhat'tan Eurovision açıklamaları

Serhat, Bleistiftrocker.de ile bir röportaj gerçekleştirdi. Eurovision'a daire önemli açıklamalar yaptı. Röportajdan önemli başlıklar.

- Eurovision’da Almanya'dan puan alamadığınız için üzgün müsünüz?

Dürüst olmak gerekirse, hepimiz biliyoruz ki ne yazık ki Eurovision Şarkı Yarışması sadece bir müzik yarışması değil.  Aynı zamanda ülkeler arasındaki bir yarışma ve sadece müzik değerlendirilmez.  Bu yüzden üzgün değilim.  Televizyondan Almanya'dan puan alıp almadığımı bilmiyorum, buna dikkat etmedim. Ama asla üzülmem. Dediğim gibi: Say Na Na Na.

- 19. sıra sizin için başarılı mı?  Sonuçta bu San Marino'nun Eurovision'da şimdiye kadar elde ettiği en iyi sonuç.

Hayır. Eurovision Şarkı Yarışması'nda sadece bir kazanan var. İkinci veya yirmi altıncı olmak, bu benim için aynı. Aldığım sonuç hakkında şikayetçi değilim, sorun yok ve belki de San Marino'nun şu ana kadar sahip olduğu en iyi sıralama. Ama bu bir yarışmaydı ve şimdi bitti.  Abartılmamalı.

- Ama finale ulaştığın açıklandığında kesinlikle mutluydun, değil mi?

Evet tabii ki. Herkes finale kalmak ister, herkes kazanmak ister. Bugünlerde odak nokta bu, ama şimdi, bundan birkaç hafta sonra, artık değil. Bu duygular artık o kadar güncel değil. Ama elbette güzel bir hatıra. Ben her zaman geleceğe odaklanan ve geçmişte yaşamayan bir insanım. Şimdi Eurovision Şarkı Yarışması benim için geçmişte kalan iyi bir anı, ama gelecekte yapılacak çok şey var.

-  Eurovision'dan önceki röportajda, Tel Aviv'de sahnede üç dakika eğlenmek istediğinizi söylediniz. İşe yaradı mı?

Finalden gerçekten zevk aldım, gerçekten harikaydı. 5000 kişi seninle şarkı söylediğinde nasıl eğlenemezsin? Bu çok güzel, herkes bunu yaşadı. Ama aynı zamanda Amsterdam ve Madrid'deki promo konserlerinde "Say Na Na Na" seyirciler tarafından en çok eğlenilen şarkıydı. Bu benim için kazanmaktan çok daha önemli. Sadece bir kupa kazanmakla kalmaz, binlerce insanın da kalbini kazanırsınız.

- Hangi şarkıyı sevdin? Kazanan Duncan Laurence de favori miydi?

Hayır. En sevdiğim San Marino idi. Ancak kendi ülkenize oy vermenize izin verilmiyor. Ancak uluslararası bir müzik sahnesinde, "Say Na Na Na"yı favori olarak görmem oldukça normal.

- Eurovision'da artık bir sanatçı olarak rekabet etmek istemediğinizi zaten açıkladınız..

Kesinlikle, iki kere yeter. Diğerleri bağımlı olabilir ama ben onlardan biri değilim. İki kere benim için çok iyiydi, harika anılarım var ve orada olduğum için çok mutluyum. Fakat bir sanatçı olarak benim ilkelerime aykırı. Ama bir besteci ya da yapımcı olarak -bunlar zaten sahip olduğum iki başlık- neden olmasın? Bir şarkı yazabilirim ya da her şeyi yapabilirim, hepsi mümkün. Ancak gelecek yıl veya daha sonra olacak mı, bunu söylemek için çok erken.

- Bu yine San Marino için mi yoksa muhtemelen başka bir ülke için mi olur?  Örneğin, hepimiz anavatanınız Türkiye'nin Eurovision'a geri dönmesini bekliyoruz.

Hayır, sadece San Marino değil. Herhangi bir ülke olabilir. Ben uluslararası bir sanatçıyım, sadece bir ülkeyle sınırlı değil ve böyle bir geri dönüş için zaten birkaç seçeneğe sahip olabilirim.


 

Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates