Pages

Assi Azar Eurovision ile ilgili konuştu

Eurovision sunucularından Assi Azar Eurovision ile ilgili açıklamalar yaptı.

40 yaşındaki Assi Azar İspanyol basını ile bir röportaj gerçekleştirdi.

"Eurovision'da yaşadığım her şey inanılmazdı, her şey tam olarak düşündüğüm gibiydi. Madonna’nın onu sunmak için beni seçtiğini düşünemezdim, hatta burada sahne alacağını bile." Azar'ın 26 bin avroyu kamu ağından İsrail’in eşcinsel gençlik birliğine bağış yapma kararı Madonna’nın seçilmesinin sebeplerinden biriydi. "Son provada Madonna mükemmel şarkı söyledi, bence sesini çok iyi duymadı, bazı insanların bu durum karşısında mutlu olmalarından hoşlanmamıştım, Eurovision'a geldiği için gurur duyuyorum, güzeldi."

Azar, İsrail’in boykot çağrısı ve İzlandalı Hatari grubunun Filistin davasının lehine tutumu çağrısını sorgulamıyor. "Eurovision'un büyüsü, politik bir olay değil, dünyanın nasıl siyasetsiz olabileceğini gösteriyor. İzlandalılar, Filistin bayrağına dünyaya hepimizin barış istediğini hatırlatması gerektiğini öğretti, ancak orada verilmek istenen mesaj İsrail’e yer olmadığıysa, buna şiddetle karşı çıkıyorum, ülkemle gurur duyuyorum."

Azar'ın başka bir İspanyol bağlantısı var: Miki. Şarkıcının Avrupa’ya gösterdiği çıplak bir fotoğrafı viral oldu. “Amacım onu rahatsız etmek değildi, Miki İspanya ile ilgili sevdiğim her şeye sahip: arkadaş canlısı, iyimser, mütevazı ve çok çekici!”

La Venda'yı ise şöyle değerlendirdi: "Miki harika bir performans sergiledi ve herkesi burada titretti, ancak belki de şarkı bu yıl için biraz eskiydi, Toy, Soldi ya da kazanan Arcade gibi bir şeye ihtiyaç vardı."



Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates