Pages

Chingiz İstanbul'da!

Promosyon turu kapsamında İstanbul'da bulunan Chingiz Sabah gazetesi ile yaptığı röportajda "Yarışmada birinci olsaydım Türk Bayrağı ile sahneye çıkacaktım" dedi

- Sahne şovunuz harika... Yarışmayı anlatır mısınız robotlarla sahneye çıktınız?

Ekibimiz Uluslararası bir ekipti. Dünya'nın bir çok ülkelerinden gelen insanlardı. Bütün Avrupa Azerbaycan'ın birinci olacağını düşünmüşlerdi. Politik bir yarışma diye ama ben en kötü halde 2. veya 3. olacağımı düşünüyordum. Bu sonucu beklemiyordum. 7. olduk. Sonra 8. olduğumuzu açıkladılar.

- Neden yarışma İsrail'de yapıldığı için mi?

Bilmiyorum. Basın toplantısına Türk Bayrağı ile çıktım. Bunun etkisinin olduğunu düşünüyorum. Azerbaycan bayrağını ters koydular. Böyle yanlışlar yaşadım. Ben birinci olduğumda Türk Bayrağı ile sahneye çıkacaktım.

- Sadece Azerbaycan'ı değil Türkiye'yi de temsil ediyordum.

Art arda bu tersliklerin yaşanılması can sıkıcı. Türkiye'den çok güzel destek ve yorumlar geldi. Onun için kardeşlerime çok teşekkür ediyorum. Ben yarışmada sadece Azerbaycan'ı değil Türkiye'yi de temsil ediyordum. Birinci olsaydım Türk Bayrağı sahnede dalgalanacaktı. Yarışmada tek Müslüman ülke olarak katılmıştık.

- Bu arada şarkınız dünya listesinde 25. sırada...

Eurovision şarkımız Truth şu an 25. sırada bu başarımız neticesinde Üniversal ile anlaşma yapacağız.

- Birinci olamadığınız için üzgün musunuz?

Değilim. Çünkü; şarkım dünya listesinde.

Türkiye'de de bir şarkı çıkaracağım.

Dünyada çıkacak olan şarkımızdan sonra Türkiye'de de bir şarkı çıkaracağım.

Türkiye’de Sıla ve Kenan Doğulu ve Tarkan’a büyük hayranlık duyduğunu söyleyen Chingiz, bu isimlerle çalışmanın kendisi için onur olacağını sözlerine ekledi.




Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates