Pages

Michela sorularımızı cevapladı

Güçlü sesi ve "Chameleon" isimli şarkısıyla büyük beğeni toplayan Malta temsilcisi Michela ile bir röportaj gerçekleştirdik. Aynı zamanda "X Factor Malta" birincisi olan genç şarkıcıya merak edilen soruları sorduk.

- Yeteneğiniz nasıl keşfedildi?

Bence bu yetenek, doğuştan gelen bir şey ve herkesin bir çeşit yeteneği var; bir enstrüman çalmak, şarkı söylemek, dans etmek, spor yapmak vs. Şu an yaptığım şeyi yaparak doğdum ve aslında bütün ailem de bunu anladı. Gerçekten çok genç yaşta şarkı söylemeye başladım ve televizyonda izlediğim bir şarkıcıyı taklit etmeye çalışırdım. Zaman geçtikçe dersler çıkardım ve işler ilerlemeye başladı!

- X Factor’e katılmaya nasıl karar verdiniz?

Aslında katılmamı öneren, bir arkadaşımdı. X Factor gibi bir markanın, bireyi bir üst seviyeye taşıyacağını biliyordum ama benim için doğru an olduğundan emin değildim. Devamını söylemeye gerek yok, başvuru yaptım ve dedikleri gibi gerisi artık tarih oldu.

- Bize biraz "Chameleon" adlı şarkınızdan bahseder misiniz?

Çevreye göre değişebilme yeteneğine sahip olan gizemli minik yaratık gibi, şarkı da bize hayat ne verirse versin uyum sağlayabilmek ve devam edebilmek için ihtiyacımız olan bir mesaj. Bana su ver, ben bir yüzücüyüm, ateş ver, ben bir dövüşçüyüm, bana aşk ver, senin sevgilinim!

- Klibiniz çok başarılı. Bize klibinizden bahseder misiniz?

Klip, şarkının renkli sözleriyle iyi uyum sağlayan yaratıcı bir iş oldu. Çekimler gerçekten eğlenceliydi ve her şeyi çok kolaylaştıran bir grup yetenekli insan olduğumuzu söylemeliyim.


- Bu yıl en sevilen ülkelerden birisiniz, bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?  Böyle güzel tepkiler bekliyor muydunuz?

Bir favori olmak, performans için çok çalışmamanız gerektiği anlamına gelmez, yalnızca sonuçların geldiği anda en sevdiğiniz şeydir... O zamana kadar yapılması gereken çok iş vardır. Her zaman yaptığım şeylere kendimi %100 veririm. Hiç şüphesiz mümkün olan en iyi sonucu elde etmek için her şeyi yapacağım.

- Diğer 2019 Eurovision şarkılarını dinleme şansını buldunuz mu? Favoriniz var mı?

Hepsini dinledim, tüm şarkıların kendi tarzlarında benzersiz olduğunu söylemeliyim.  Yarışmacı arkadaşlarıma iyi şanslar diliyorum ve bu deneyimi onlarla paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

- Türkiye hakkında ne düşünüyorsunuz? Sevdiğiniz bir Eurovision şarkımız var mı?

Yeterince komik ki tüm zamanların en sevdiğim Eurovision Şarkı Yarışması şarkısı Hadise’nin Düm Tek Tek'i. Bende o kadar iyi hisler uyandırıyor ki neredeyse her gün dinliyorum. Tıpkı şarkı gibi, Türkiye'nin de hayat dolu, canlı bir ülke olduğunu düşünüyorum ve ziyaret etmek için sabırsızlanıyorum.

- Son olarak, takipçilerimize ne söylemek istersiniz?

Desteğiniz için teşekkürler! Hepinizi ziyaret etmek için sabırsızlanıyorum!
 

Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates