Pages

Anna Odobescu sorularımızı cevapladı

Bu yıl Moldova'yı "Stay" adlı şarkısıyla temsil edecek olan Anna Odobescu ile bir röportaj gerçekleştirdik merak edilen soruları sorduk cevapladı.

- Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?

Çocukluğumdan beri müziğe bayılıyorum ve sadece ünlü bir şarkıcı değil, aynı zamanda profesyonel biri olmayı hayal ediyordum. İyi bir öz eleştiri ve mükemmeliyetçi düzen ile hırslı biriyim. Evliyim ve hayatımda en iyi başarım olan iki yaşında bir oğlum var.

- Müzik kariyerine nasıl başladınız?

Küçüklüğümden beri şarkı söylüyorum ve müziksiz bir hayat hayal edemiyorum. Bir müzik fakültesinin jazz ve ses bölümünden mezun olup Müzik, Tiyatro ve Güzel Sanatlar Akademisi'nde yüksek lisans yaptım. Birçok uluslararası yarışmaya katıldım. Ayrıca bir kanto eğitmeniyim.

-  "O Melodi Pentru Europa" adlı ulusal finale katılmaya nasıl karar verdiniz?

Yunan ve İsveçli müzisyenlerden oluşan bir müzik ekibi bana içlerinde "Stay" şarkısının da olduğu birkaç şarkı göndermişti. Aralarından en çok bunu beğendim ve özellikle bu şarkı ile Eurovision’a katılmaya karar verdim.

- Bize biraz "Stay" adlı şarkınızdan bahseder misiniz?

"Stay", ballad tarzında bir aşk şarkısı ve sesime mükemmel bir şekilde oturuyor.

- Moldova'yı Eurovision'da temsil etmek nasıl bir duygu?

Size ve gücünüze inanan bir ülkeyi temsil etmek çok büyük bir sorumluluk. Bu benim için büyük bir onur ve sadece bir hayal olmadığını kendime itiraf edebildiğim için çok heyecanlıyım.

- Eurovision'a nasıl hazırlanıyorsunuz?

Son zamanlarda bunun için video çekiyoruz. Şimdilerde ise şarkı, gösteri ve kıyafetler üzerinde ancak çalışabiliyoruz. Bilgilerin şu an için gizli kalmasını istiyorum, böylece halkı iyi bir şekilde şaşırtma şansına sahip olurum.

- Şu ana kadar Eurovision şarkılarını dinleme fırsatı buldunuz mu? Dinlediyseniz favorileriniz var mı?

Evet, elbette. Tüm yarışmacılar çok iyi. Daha fazla favorim var, fakat şu anda açıklamayı tercih etmiyorum.

- Eurovision tarihinde en sevdiğiniz şarkı hangisidir?

Loreen - Euphoria

- Türkiye ile ilgili neler düşünüyorsunuz, Eurovision tarihimizde sevdiğiniz bir şarkı var mı?

Türkiye bir süredir yarışmaya girmediği için üzüntü duyuyorum ama umarım en yakın zamanda geri döner. Mor Ve Ötesi’nin 2008 yılındaki ‘’Deli’’ şarkısını beğeniyorum.

- Son olarak takipçilerimize bir mesajınız var mı?

Türkiye'deki tüm güzel ve kaliteli müzik dinleyen arkadaşlarım için harika bir selam göndermek istiyorum ve umarım ilerde Türkiye'de sahneye çıkacağım.




Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates