Pages

Tamta bir basın toplantısı düzenledi

 Tamta ve ekibi Bugün öğleden sonra Atina'da bir basın toplantısı düzenledi.


Tamta'nın Eurovision açıklamaları

Tamta: "Benim tarzımı tamamen temsil eden ritmik bir parça. Bunu duyduğumda kendime uyan parça olduğunu söyledim, 38 yaşındayım ve Eurovision'a gitmenin tam zamanı. Ben ve ekibim işimizi severek yapıyoruz, bu yüzden sahip olduklarımızı ortaya koyacağız.’’

Eleni Foureira ile kıyaslandığında: "Eleni çok özel. Bazı şeyleri karşılaştırmamız gerektiğini sanmıyorum. Ancak, karşılaştırma beni korkutan bir şey değil. Eurovision’a katılma kararını bilinçli verdim. Her şey için hazırım, her şeyle başa çıkma gücüm var. Elimizden geleni yapacağız ve birlikte çıkacak olanı göreceğiz."

Hazırlıklar ne durumda?

Ünlü şarkıcı, "Replay" isimli şarkısının modern ve çağdaş bir pop parçası olduğunu söyledi. Şarkının klip çekimleri önümüzdeki birkaç gün içinde Yunanistan'da çekilecek ve ilk kez 5 Mart'ta yayınlanacak.

Sahne performansı ile ilgili konuştu "Bir koreografiye sahip olup olmayacağımı bilmiyorum. Bu işi Sacha Jean-Baptiste'in ellerinde bırakıyorum. Dans etmek zorunda değilim. Sahnede 6 kişi olacağız."




Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates