Pages

Ivan Svataylo neden ekipte yer almadı?

Yianna Terzi'ye sahnede eşlik etmesi beklenen Ivan Svataylo neden Yunan ekibinde yer almadı?

Yunan dansçı Ivan Svataylo katıldığı bir televizyon programında açıklamalar yaptı. Ivan devlet kanalı ERT'nin kendisine ulaştığını ekipte yer almak için teklif sunduklarını söyledi.

"Performansta yer alma teklifini kabul ettim, gerçekten yapmaktan hoşlandığım bir şey değil ama harika bir prodüksiyona sahip olmak ve fikirlerimi sunabilmek beni kabul ettirdi. Ilk planda bir Yunan dansçı olarak Yianna'ya sahnede eşlik etmeyi önerdim. bu teklif hiç bir zaman resmileşmedi sonunda, daha basit bir şekilde gitmeye karar verdiler bana şarkının kendi içinde bir mesajın olduğunu ve dansçı olmadan yapmak istediklerini söylediler, son kararı kimin verdiğini bilmiyorum."

Yianna Nisan ayında yaptığı açıklamada sahne performansında bir dansçı'nın olacağını söylemişti.




Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates