Pages

"Her yıl Eurovision için ERT'ye gittim"

63. Eurovision Şarkı Yarışmasında Kıbrıs Rum Kesimi'ne ikincilik getiren Eleni Foureira, verdiği bir röportaj'da Yunanistan'ı temsil edebilmek için her yıl devlet kanalı ERT'ye gittiğini söyledi.

"Son 3-4 yıldır Eurovision'a gitmek istiyordum, bu yüzden her yıl ERT'ye gittim ve şöyle dedim: "Bu şarkıyla Eurovision'a gidecek miyim?" Ama daha çok Yunan tarzında, daha fazla ballad, farklı bir şey istiyorlardı."

"Bu sene sanırım yeniden ve son kez deneyeceğim, Konuştuk ballad ve çok fazla pop olmayan bir şarkı istediler. "Eurovision asla hayatıma girmeyecek." dedim. Nihayet, Kıbrıs geldi ve "Bize şarkını ver." dedi. Benim yılım olduğunu hissettim ve bunu Kıbrıs için yapacağımı söyledim."
 

Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates