Pages

Benjamin Ingrosso sorularımızı yanıtladı

Bu yılın favorilerinden biri olan İsveç temsilcisi Benjamin İngrosso ile bir röportaj gerçekleştirdik. "Dance You Off" isimli şarkısıyla sevilen genç şarkıcıya merak edilenleri sorduk.

- Bize biraz kedinizden bahseder misiniz?
Ben İsveçli şarkıcı ve söz yazarı Benjamin Ingrosso, eğlenmeyi yemek yemeyi ve Super Hero Movies'i izlemeyi çok seviyorum! (Gülüyor)

- Yeteneğiniz nasıl kefşedildi?
Müzik dunyasında ailem var, bu yüzden doğal olarak izlerinden gitmem gerekiyordu. Eğlendirmeyi ve yeni insanlarla tanışmayı çok seviyorum, bu yüzden bunu yapmak istediğimi düşündüm. (Gülüyor)

- 2017 yılnda Melodestivalen'e katılmıştınız, bu yıl yeniden katılmanıza sebep olan nedir?
Yazmaktan gurur duyduğum ve insanların dinlemesini istediğim bir şarkı yazdım. Yeni şarkılara ulaşmanın Melfest ve Eurovision’dan daha iyi bir yolu yok! Mükemmel!

- Bize biraz "Dance You Off" isimli şarkınızdan bahseder misiniz?
Bir yıl önce, eski sevgilimle ayrıldığımda yazdım. Onu dans ettirmek istedim. Şimdi beraberiz artık her zamankinden daha mutlu oluyoruz ve şarkıyı çok seviyor!

- Sahne performansınız oldukça başarılı! Bu fikir nasıl çıktı?
Işıklarla havalı bir şeyler yapmak ben ve ekibimin isteğiydi yeni bir şeyler yapmak istedik. Bu yüzden benim de dahil olabileceğim bir sahne tasarladık! Bir şarkı klibinde olmak gibi!

- Kariyerinizde ilham aldğınız sanatçılar var mı?
70ler ve 80lerin müziklerini seviyorum! Arı Gees, Hall & Oates, Michael Jackson... Onlardan çok ilham alın!

- Eurovision'a nasil hazirlaniyorsunuz?
Çok fazla antrenman yapıyorum, iyi yemek yiyorum ve sadece kendime enerji veren insanlar arasında dolaşıyorum!

- Favori Eurovision şarkılarınız var mı?
Mikolas'in ve İspanya'nın şarkısı.

- Türkiye'nin Eurovision tarihinde sevdiğiniz bir şarkısı var mı?
"Every Way That I Can" şarkısını seviyorum!

 - Son olarak takipçilerimize bir mesajınız varmı?
Şarkımı dinleyen herkese teşekkür ediyorum. Yaptığım işi sevin! Gerçekten Türkiye'ye gelmeyi ve bir gün sahne almayı umuyorum! Ve bu röportajı benimle yaptığınız için teşekkür ediyorum.

1 yorum :

  1. Aman Allahım..... Yeni gördüm bunu. Bayılıyorum Benjamin’e de ailesine de.. Umarım Türkiye’ye gelir en büyük hayallerimden biri onun konserine gitmek. İsveççe öğrenme sebebimsin BENJAMINIM INGROSSOM ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DIG

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates