Pages

Vanja Radovanović sorularımızı cevapladı!

Bu yıl Eurovision Şarkı Yarışması'nda Karadağ'ı Vanja Radovanović "İnje" isimli şarkısı ile temsil edecek. Vanja'ya merak edilenleri sorduk!

- Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?
Oh, şarkı söylemek benim için çok daha kolay, bu yüzden müzik yapıyorum, bu en önemli sebeplerden biri.

- Müzik kariyeriniz başladı?
2004 yılında müzik festivali Budva ile başladı.

- Ulusal finale katılmaya nasıl karar verdiniz?
Eh, ilk olarak ben yarışmak istemedim çünkü şarkımın 3 dakika uzunluğunda olması gerektiğini söyleyen kurallara dayanamadım, ama bir süre sonra bunu bir meydan okuma olarak kabul ettim ve güzel çalıştı.

- Bize biraz "İnje" isimli şarkınızdan bahseder misiniz?
Çok duygusal, bu benim için en önemli şeydi. Farklı melodiler ve şarkı sözleri ile farklı olmak istedim ve elbette bunun üzerinde mühürüm var.

 - Eurovision'da sahne performansınız ulusal finaldeki gibi mi olacak, biraz bilgi verebilir misiniz?
Sadece bugünlerde çekim yaptığımız klip gibi çok sanatsal olacağını söyleyebilirim.


- Eurovision'a nasıl hazırlanıyorsunuz?
Özel bir hazırlık yok, ben sadece son on yıldır yaptığım şeyleri yapmaya devam ediyorum: oyun oynamak, şarkı söylemek, stüdyo'da kayıt yapmak ve elimden geldiğince zevk almak.

- Eurovision şarkılarını dinleme fırsatı buldunuz mu? Beğendiğiniz şarkılar var mı?
Ne yazık ki henüz hiç bir şarkı duymadım, ama hepsini duymak için bekleyebilirim.

- Eurovision tarihinde favori şarkılarınız var mı?
Cok sayıda harika şarkı var ama Azúcar Moreno ve Belgrad'daki Laka'yı unutamıyorum.

- Türkiye'nin Eurovision tarihinde sevdiğiniz bir şarkı var mı?
Kesinlikle Athena "For Real". Eskiden grubumla çok çalardım.

- Son olarak takipçilerimize bir mesajınız var mı?
Başta müzik olmak üzere umarım bu yıl ki Eurovision gösterilerinden zevk alacaklar.


Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates