Pages

Laura Groeseneken: Kazanmak için Eurovision'a gidiyorum!

Laura Groeseneken geçtiğimiz günlerde "OGAE Belgium" ile bir araya gelerek bir röportaj gerçekleştirdi.

Genç şarkıcı Eurovision şarkısının seçildiğini söyledi. Üç ay boyunca kendisine gönderilen şarkıları belirlemek için besteciler ile bir araya geldiğini söyledi. "Aşık olabileceğim bir şarkı istedim ve bu tüylerimi diken diken etti." dedi.

Şarkı nasıl olacak?

Şarkı Laura tarafından yazılıp bestelendi. Şarkısı'nın tipik bir Eurovision şarkısı olmadığını söyledi. 'Şarkım biraz esrarengiz', 'Pop bir şarkı, ancak belirli bir kutuya koymaya cesaret edemem. Özellikle Eurovision için yazılan bir şarkı değil, çünkü böyle bir şey yazmak zordur ve genellikle kazananlar yabancıdır."

Eurovision'u kazanmak için gidiyorum!

"Bu, eşi benzeri olmayan bir şans, hayatınızda bir kez yapabileceğiniz bir şey. Elimden gelenin en iyisini yapacağım, ancak beklentiler Loïc Nottet, Laura Tesoro ve Blanche'ın iyi sonuçlarından dolayı yüksek.

Bu yüksek beklentiler kötü değil: "Bu benim için çok önemli. Kazanmak için Eurovision Şarkı Yarışması'na gideceğim. Bu benim için aptalca bir şey değil." diyerek ikna edici bir şekilde konuştu.

Sahne kıyafeti'nin hazır olduğunu ve ünlü bir Belçikalı tasarımcı tarafından tasarlandığını açıkladı. Şarkı'nın hangi tarihte yayınlanacağı henüz belli değil.

"OGAE Belgium" ile yapılan röportajı izleyebilirsiniz.



Laura Groeseneken kimdir? haberimize buradan ulaşabilirsiniz

Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates