Pages

Chingiz Eurovision sonrası açıklamalar yaptı

Chingiz yarışma sonrası oxu.az adlı bir röportaj gerçekleştirdi.

Chingiz jüri oylaması sırasında Azerbaycan'a bağlanmadan önce gözükmeyen Karabağ ve Nahçıvan haritası ile ilgili "Bildiğim kadarıyla, bu olay araştırılıyor. Bir şikayet var ve soruşturma sürüyor. Orada da büyük bir skandal yaşandı. Çünkü bu normal bir olay değil. Belki de muhtemelen mantıksız ve kışkırtıcıydı. Şahsen ben bir provokasyon olduğuna yabancıların ihmali faktöründen dolayı inanmıyorum." dedi.

Sekizinci sıraya gerilemesi ile ilgili "Bu yarışmada bize karşı adaletsizlik vardı. İlk etapta kazanmak istedik. 7. sıra bizim değildi ve 8. yer ise hiç değil. Bu yüzden yarışmanın bittiği hafta Instagram sayfasında yazdım, ancak yerlerinde hala değişiklikler var. Bu ne kadar uygun? Ülke genelinde bir rekabet olsaydı daha kolay olurdu, ama bu büyük bir rekabet. Ne olduğunu anlamadım ve gelecek hafta neyin değişeceğini bilmiyorum. Dolandırıcılık diyemem, ama yerimiz yedincilik değildi. Avrupa'da yaşayan vatandaşlarımız bana yeterince oy verdi. Yarışmadaki puanların doğru hesaplanmadığını düşünüyorum. Herkes bu anları gördü. Hiçbir şey söylememe gerek yok." dedi.

Eurovision birincisi Duncan Laurence ile ilgili "Şarkı güzeldi, ama sahne zayıftı. Sanırım şarkımız daha iyiydi. Kazanacağımızı düşündük. Ama öyleydi. Muhtemelen böyle bir tavsiye. Önemli olan, iyi bir iş yaptığımızdır. Ülkemizi değerli bir şekilde temsil ediyoruz. Yarışma bitmiş olsa bile, yeterince müzik ruhuna sahibim. Avrupa'dan birçok yeni teklif aldım. Yakında Avrupa'ya gideceğim. Sanatıma orada devam edeceğim." dedi.

Chingiz Madonna'nın performansını izlemediğini söyledi. "Konuşması sırasında salondan ayrıldım. Bakmak istemedim. Çünkü ilginç değildi. Çünkü kendimle aynı fikirdeyim, sadece Madonna'ya karşı bir merakım yok."




Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates