Pages

Luca Hänni sorularımızı cevapladı

"She Got Me" şarkısı ve dansı ile büyük beğeni toplayan İsviçre temsilcisi Luca Hänni ile röportaj gerçekleştirdik. Genç şarkıcı sorularımızı yanıtladı.

- Yeteneğiniz nasıl keşfedildi?

Benim için hayatım boyunca müzikle ilgili bir şeyler yapmak istediğim çok erken yaşlardan belliydi. Anaokulunda davul derslerine gittim. Şimdi hayalimdeki işi yapabildiğim için çok mutluyum, insanlar beni destekliyor ve müziğimi seviyor. "Deutschland sucht den Superstar" yarışmasını kazanmak büyük bir onurdu ve daha profesyonel müzik yapmama olanak sağladı.

- 2012'de "Deutschland such den Superstar" yarışmasını kazandınız. Bu deneyim sizin için nasıldı?

Çok şey öğrenip harika insanlarla tanışabildiğim harika bir deneyimdi.

- Eurovision süreci nasıl başladı, Bize biraz söyleyebilir misiniz?

2017'de şarkılara puan verme ve performansları jüri üyesi olarak değerlendirme zevkini zaten tattım. Katılan kişi olarak ise Eurovision’da bulunmak benim için bir ilk.

- Bize biraz "She Got Me" adlı şarkınızdan bahseder misiniz?

Her insan, kendini mutlu eden ve kendisi için en iyisini yapan birilerine ihtiyaç duyuyor, şarkının benim için anlamı bu.

- Bu yıl en sevilen ülkelerden birisiniz, bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?  Böyle güzel tepkiler bekliyor muydunuz?

Bana ve şarkıma, bu şekilde beklemeyeceğim derececede olan büyük tepkiler için çok müteşekkirim.

- Türkiye hakkında ne düşünüyorsunuz, bu yıl hangi şarkıları beğendiniz?

Bu yılki sanatçıların çeşitliliğini gerçekten seviyorum. Sakin ve dinlendirici şarkıları severim ama aynı zamanda hareketli olanları da severim. Hollanda ve Kıbrıs bu yılki favorilerimden ikisi. Bunun dışında tabii ki Türkçe şarkıları da seviyorum.

- Şarkınız Türkiye'de de çok popüler.  Buradaki takipçilerimiz için bir mesajınız var mı?

Herkese merhaba, desteğiniz için çok teşekkür ederim. Sizi Eurovision’da görmeyi umuyor ve bir kez Türkiye'ye gelmeyi çok istiyorum.


 
(Telif hakları SRF/Lukas Maeder’e aittir.)

Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates