Pages

"Arcade" yayınlandı

64. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Hollanda'yı Duncan Laurence temsil edecek.

Tel Aviv'de Hollanda'yı "Arcade" adlı şarkısıyla Duncan Laurence temsil edecek. Şarkının bestesi ve sözleri Duncan'a ait.

Duncan Laurance: "Arcade'den beri birkaç şarkı yazdım, ama bana göre Arcade şarkılarımla diğerleri için anlamlı bir şey yapabileceğimin arayışının özü ve arayışım gibi geliyor. Arcade yıllardır hala kariyerimin başlangıcı gibi hissediyor, müziğimle insanlara dokunmak, muhtemelen onlara yardım etmek ve onlara bir şey vermek istiyorum, Arcade durumunda, kendime ve umarım başkalarına da tavsiyelerde bulundum. Bir yaşam dersi: kendi mutluluğunuzu belirlersiniz."

2014 temsilcilerinden lse DeLange, Duncan'ı desteklemek için Hollanda delegasyonuna katılacak.



Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates