Pages

Eleni Foureira'dan Salvador'a cevap

Günlerdir İspanya'da bulunan Eleni Foureira, Salvador Sobral'ın yaptığı eleştirilere cevap verdi.

"Bilmiyorum, herkesin fikri var ve herkesin görüşüne saygı duyuyorum, benim fikrim gerçek bir sanatçı olduğunuzda her türlü müziğe saygı duymanız gerektiğidir. Bir tür müzik kötüydü değil. Hayır, senin zevkin. Eğer bu tür bir müzikten hoşlanmıyorsanız, mükemmel, hoşunuza gitmiyorsa saygı duymalısınız."

"Eğer gerçek bir sanatçıysan, tüm müziklere saygı duyuyorsun. Bu benim fikrim: Opera'yı sevmiyorum ama buna saygı duyuyorum, çok karmaşık görünüyor. Netta ya da ben insanlar tarafından seviliyorsak, çünkü pop'u sevdiğim için bir şey yapıyoruz, çünkü insanlar böyle sever."

Salvador Sobral zafer sonrası "Müzik havai fişek gibi görülebilen bir şey değil. Müzik yalnızca hissedilebilen bir şeydir" açıklamasını yapmıştı.

Bu yıl bir röportajında Netta'nin şarkısını kötü bulduğunu açıklamıştı.

1 yorum :

  1. Salvador'un mesajı çok açık: İçi boş, bir şey ifade etmeyen fast-food müziğinizi bir kenara bırakın ve duygulara, hislere öncelik veren parçalar yapın. Yani müziği geri getirin. Sadece 1 sene sonra herkes aynı kalitesiz müziklerle geri gelince tepki göstermesi ve elestirmesi tabi doğal. İçi dolu olduğu müddetçe Salvador tabi ki saygı duyacaktir. Ama bu tarza da saygı duyulmaması pek tabii.

    YanıtlaSil

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates