Pages

Claudia Pascoal sorularımızı yanıtladı

63. Eurovision Şarkı Yarışmasında ev sahibi ülkeyi "O Jardim" ile Claudia Pascoal ve Isaura temsil edecek! Claudia Pascoal ile bir röportaj gerçekleştirdik.

- Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?
Radyo sinema televizyon uzerine master yapan 24 yaşında bir kızım. Tüm sanatsal alanlarda seyahat ettim: resim, heykel, sinema, televizyon, tiyatro, komedi ve şimdi müzik. Sanat'ı dünyada temsil ettiği için seviyorum. Bu yıl ilk single'ımı çikarmayi planlıyorum ve her şey yolunda giderse ilk albümüm.

- Isaura ile nasıl bir araya geldiniz?
Isaura beni Facebook'tan buldu ve beni Festival da Canção'ya (Ulusal final) davet etti. Birbirimizi tanımıyorduk, ama çok iyi arkadaş olduk.

- Ulusal Final'e katılmaya nasıl karar verdiniz?
İsaura beni davet ettikden sonra müziğini gösterdi, müziğe o kadar çok bağlandım ki daveti kabul etmem gerekti.

- Bize biraz "O Jardim" isimli sarkinizdan bahseder misiniz?
Şarkı "Saudade" kelimesinden geliyor, sadece Portekiz'de var olan bir kelime ve birisini özlemek anlamına geliyor. Bu anlamda, “O Jardim” artık bu dünyada olmayan, ancak daima sonsuza kadar kalacak olan duygusal değerden dolayı var olan bir kişiden söz eder.
 
-Portekiz ilk kez Eurovision'u kazandı. Salvador Sobral’in zaferi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Çok mutluydum. Salvador'a Eurovison'da önce hayran kaldım ve o kadar güzel bir şarkıyla kazandı ki. Beni ülkemi çok mutlu etti ve gururlandırdı.

- Eurovision'da ev sahibi ülke Portekiz'i temsil etmek nasıl bir duygu?
Çok büyük bir gurur.

- Eurovision'a nasıl hazırlanıyorsunuz?
Festival da Canção'yu kazandığından beri,Eurovision'a hazırlaniyorum.

- Son olarak takipçilerimize ne söylemek istersiniz?
Her şeyden önce tüm desteğiniz için teşekkürler! Ve en çok bağlı olduğunuz müzik için oy verin, çünkü Eurovision: Müzik için her şey.


Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates