Pages

Kıbrıs'ın kazandığını sandım

Netta dün "Israel Hayom" gazetesine kapak oldu. Özel hayatı, Eurovision ile ilgili ve son günlerde çıkan haberler ile ilgili konuştu.

Eurovision'daki zafer seni değiştirdi mi?
Profesyonel anlamda, çok sayıda kapı açtım ve kişisel anlamda, kendimi her zaman hareket ettirmeme rağmen, dünyanın herhangi bir sahnesinde sahne alacağımı bilerek daha güçlü hissediyorum.

Büyük değişimin benim çevremde olduğunu düşünüyorum, dört yakın dostum ve her türden bir sürü arkadaşım var, ve önceki hayatımı aldım, hayatıma yeni insanlar almak için hayatımdan bazı insanları çıkarmak zorunda kaldım, çünkü yüzlerce insanı iletişim halinde tutamam. Gerçekten üzgün ama imkansız.

Bu yüzden Tel Aviv vahası olan ve Rising Star ile Eurovision'daki tüm ekibi getirip, zor bir taviz olan, belki de en zor olan, fakat doğal olarak gerçekleşen dikimi yıkmam gerekiyordu.

Bunu anlayan arkadaşlarım, bu yaşamdaki en büyük armağanlar ve hatta kalanlar bile küçük bir yer bırakmak zorunda kaldılar ve bana olanlardan dolayı kör olmamalıydım. Küçük bir şey yapmak için çok çalıştım ve arkadaşlarım öyle davranıyorlar, onların hikayelerini ve Instagram takipçilerini önemsemiyorlar.

Yine de, yarışmadan önce 150.000 takipçiniz vardı ve bugün 380 bin.
Evet, ve bu halüsinasyon, bunun gibi bir şeyin gerçek olduğunu nasıl düşünebilirsiniz, ama şimdi onları alsanız bile hiçbir şey olmayacak, çünkü hızlı bir şekilde ortaya çıkan şey de hızla düşebilir ve ben de hesaba katılacağım.

Ya da küçük bir düşüş için kendini hazırlıyorsun.
Düşmekten korkmuyorum, çünkü bu mesleğim, ve onun geleceğini biliyorum, ve hatta geliyor. Bu hayat, düşme olmalı, Rising Star'daki her performanstan sonra bir düşüş yaşadım ve bu düşüşten beni çıkaran tek şey, bir sonraki şovla ilgili düşüncelerdi. Bunun beni yetiştiren şeyin olduğunu anladığımda, doğru meslekte olduğumu biliyordum.

Eminim şu andan itibaren her şeyden daha zor ve mücadeleler olacağına eminim, özellikle de ben de bu görüşte olduğum zaman, ama biliyorsun ki, seninle konuşurken, belki de daha fazla şey söylememelisin ve çok fazla düşünmeden müzik yapmalısın. Çok düşünürsek, işler gerçek olmayacaktır.

Ben gerçeğe bağlı olduğumda sanattan sadece bir yaşam kurabilirim ve bundan daha özgür bir şey yoktur. Ben çok açıklayıcıyım.
Netta kiloluları ile ilgili konuştu

"Kullanım kılavuzumun ne olduğunu biliyorum, annemden ihtiyacım olan tek şey benden çıkmaktı, kendimi bütün hayatım boyunca diyet çevrelerinde hatırlıyorum ve her zaman sadece benden ayrılmak istedim, elbette ki bu onun suçu değildi, beni deli gibi sevdi, Güzel, çünkü o ve babam bana yardım etmek istedi, ama biz şişmanlık eğilimi olan bir aileyiz, hepimiz yemek yemeyi severiz, hepimiz yemekte rahatlık buluruz."

"Obezite iyi bir şey değil, ve ben evde ağlayan bir sefil çocuktum, annem çok pratik bir insandır ve bana yardım etmesi gerektiğini hissetti."

"En iyi çözüm basitçe izin vermek, Çocuğun yasak ve kendini sınırlamadığını düşünmüyorsa, bu en iyi çözümdür. Ona yasak olduğunu ve kupaların bir düşman olduğunu söylerseniz, her zaman ona karşı isyan edebilecekleri yere bakacak ve kuralları kırabilecektir."

Aşağı inen ve tatlıları arayan çocuklardan mıydın?
Açıkçası, bu cesaret ve rahatlık veren bir şey, bulabilir ve bulurum.

Öte yandan, belki de tarif ettiğin tüm zorluklarla ilgilenmediysen, geldiğiniz yere ulaşamazdınız.
Ama hala çocukların acı çekmesi gerektiğini düşünmüyorum, acı çeken daha fazla çocuk biliyordum ve benim gibi aileler ve benim gibi bir eğitim almadılar, cesaret ve güçleri yoktu ve hayallerini gerçekleştirmediler. Güzel ve güçlü ve güzel olduğumu fark edene kadar çok fazla ve eğer böyle büyüdüysem, belki de hayattan korkmazdım.

Hangi noktada ince yıldızı hayal etmeyi bıraktın?
Ordudan sonra, hayatımda çok fazla diyet yaptım ve hiç ise yaramadı, ordudan sonra çok büyük bir diyet yaptım ve diyetim, ama ise yaramadı, çok zayıf olduğumu değil, biraz daha incelikliydi, ve orada bir şey ise yaramadı. Ve ne gördüğümü ve Netta'yı sevemedim, paketlenip şişmanlamam umrumda değil, çünkü bugün kendimi seviyorum,

Geçen hafta İsrail Tabipler Birliği tarafından yapılan duyuru hakkında ne düşündünüz? Obezite bir hastalık midir?
Hayatım boyunca yaşamıyorum gibi hissetmiyorum, hasta olduğumu düşünüyorum, insanlar vücudumun yağ yüzdesi ve beden kütle indeksim (BMİ) hakkında hiçbir şey bilmiyorlar. Hiç kimse, bir insanın doktoru olmak için birisini tayin etmedi, kişi onu doktoru olarak seçmediyse. İnsanlar olmak istedikleri gibi olmalı.

Beden imajı meselesini gündeme getirmekten gurur duyuyor musunuz?
Evet, benim için çok önemli, İsrail'deki ortalama bedenler 42 ve insanların onu bastırması ve şişman kadınlar seksi olmadıklarını düşünüyorlar, korkunç.

İnce olmanın hayalleri hala var mı?
Hayır, ve şimdi de bu bir hırs değil. Asla daha ince ve daha ince olmayacağım. En iyisi biraz daha incelirim. Yaşam ve stres dönemlerine çok bağımlıdır.

Aynaya baktığınızda ne görüyorsunuz?
Güzel ve seksi bir kadın görüyorum ve ben de böyle giyiniyorum ve hiçbir şeyi saklamıyorum ve hiçbir şeyi saklamıyorum, güzel olanı giyiyorum ve bana iltifat etmeliyim.

Eurovision'da giydiğin elbiseyi beğendin mi?
Bana göre, elbise hakkında yeterli konuşma, sanat eseri kadar az değil, tasarımcı Maor Sabar ve terzi Tal Berkowitz beni ve benim sahnede ne yapmam gerektiği düşüncesiyle yarattı ... Vücudumu elimde bir bileklik gibi sarmış bir nefes korsesiydi. Birçok saat boyunca çalıştıkları bir iş.

Elbise nerede şimdi?
Harika ülkede onunla beraberdik ve şimdi İsveç'teki Eurovision Müzesi'ne gidiyor.

İlk defa "Toy" dediğinde ne düşündün?
Onunla bağlantı kurmakta zorlandım, çünkü bana sahip değil, ben bir sanatçıyım, ama aynı zamanda yaratıcı bir sanatçıyım ve 200 milyon insanın önünde şarkı söyleyeceğim, içimde hiçbir şeyi olmayan bir şarkı, zor.

İlk andan itibaren dünyanın en büyük hiti olacağını biliyordum ve bu yüzden korkuyordum çünkü Eurovision ve kaderim gibi büyük şeylerden korkan bir kızım ama bu gibi durumlarda kendimi her zaman yapmaya zorluyorum.

"TOY"u gerçekten seviyorum ve mesaja uygun bir şekilde Eurovision için çok uygun olduğunu düşünüyorum ve bu harika bir şey, ama bunun Eurovision Şarkı Yarışması bağlamında ise yaramayacağını söylemek kesinlikle bu seviyede değil, bu Eurovision Şarkı Yarışması için bir şarkıydı ve bir sonraki şarkılarım Eurovision Şarkı Yarışması için olmayacak. ”

Geçen yıl Portekiz birincisi olan Salvador Sobral, şarkının "korkunç" olduğunu söyledi. Bunun hakkında ne düşündün?
"Onun istediğini düşünmek hakkıdır, ama bence "müziğin havai fişek olmadığını "ifadesi yanlıştır, müzik istediğiniz her şeydir ve bir masaya vurmayı içeren müziği seviyorsanız, müziktir. İfade edilmesi gerekiyor.

İsrail'e döndüğünüzde, performanslarınızın izlediniz mi?
Evet, ve kendim için bunu yapabileceğimi düşündüm, ve işte burada, ve burada gözlerimi kapattım ve yapmadım, ve bir hareketi çok fazla yaptığım bir an ve sadece gördüğüm her tür incelik vardı.

Grenroom'da son sonuçları beklerken, kötümser düşünceler de var mıydı? Diyelim ki, beşinci oldunuz...
Evet, ve söyle bana, ben yarismayi beşinci sirada bitirdiysem ne olur? Burada biraz hayal kırıklığı olur, ve ben yaratmaya devam edecektim, hayatım berbat olur mu, bu iyi bir müzisyen ya da kötü bir sanatçı olmadığı anlamına mı geliyor? Kötü ve ona karşı şefkatli olmalısın, bu sadece bir müzik yarışması.

Sahneye geldiğinizde, bunun bir zafer olduğunu hissetmediniz mi?
"İyi olduğumu hissettim, ama her şey size bağlı değildi, ama seyircilerin ve dünyanın enerjisi için." dedi. “Sahneden çıkıp Doron'la tanıştım ve tepkisi yarı finalden daha az hevesliydi."

Sonuçlar açıklandığında ve sunucular Kıbrıs'ı açıklayınca neler oldu?
Orada duruyordum ve neler olduğunu anlayamadım, Kıbrıs 'in kazandığını sandım çünkü Kıbrıs söylendi. Sonra Doron kazandığımızı söyledi.

Siyaset hakkında sürekli konuşmaktan kaçınıyorsunuz.
Gerçekten bunu anlamıyorum, tabi ki benim görüşlerim var, ama burada çok yakın olmayan bir yakınlık vardı ve her politik kelime sadece kalbimi uzak tutacaktır. Tamam, sağa ve sola bağlayın.

Gazze'deki olaylara rağmen Rabin Meydanı'nda bu yüzden mi böyle davrandın?
Gazze'de ne olduğunu kontrol etmedim, üzgünüm, ama o kadar da benim değil, bence çok fazla neşe, mutluluk ve saygıyla karşı karşıya kaldık ve bununla ilgilenmemizi istedik.

Kutlamayı ertelemek mümkün muydu?
Hiçbir fikrim yok, akşam meydanda performans gösterleyeceğimi ve zaferi kutlayacağımı söylediler, biz yedi ay boyunca büyük bir iş ve çok olumlu bir değişim yapan bir deleğiydik ve bu da insanlara mutlu bir şeyler vermek için bir fırsattı.

Hollanda'da bu hafta sizin şarkınız ile bir parodi yaptılar, bu da İsrail'e karşı pek de gurur verici değil. Bunun hakkında ne düşündün?
Taşlamaya çalışan bir komedyen vardı ve ben de incinmedim ya da kişisel olarakta almadım.

Kazanmanın ekonomik önemi hakkında çok fazla konuşuldu. Bu seni endişelendiriyor mu?
Hayır, para ilgimi çekmiyor, iyi bir yaşam kurmaya ilgi duyuyorum ve bundan daha fazlası - iyi müzik yapmak için, annenizde daireme bakın, pahalı tadı olan bir insan değilim. Endişelenecek bir ailem yok ve her şey yolunda.

Bir sonraki Eurovision'un parçası olmak ister misiniz?
Evet, neden olmasın, güzel ve sanatsal bir şeyler yapacağız, yenilik ve tazelik göstermek istiyorum.

Sizi bikiniyle görme şansımız var mı?
Ben bikinileri pek sevmiyorum, ama güzel seksi banyo takımlarım var, ve eğer fotoğrafçılar iyi bir iş yaparlarsa, yakalanabilecekleri bir şans var, ama size söz veriyorum, kimsenin fotoğrafımı çekmeden önce kendime gideceğim."

Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates