Pages

Sennek: "Elenmek acı verici"

63. Eurovision Şarkı Yarışması'nın ilk yarı finalinde elenen Sennek ilk yarı final sonrası "Van Gils & Gasten" isimli televizyon programına telefonla bağlanarak açıklamalar yaptı.

Sennek: "Yapabildiğimi yaptım, daha fazlasını yapabileceğimi düşünmüyorum. Elimden gelenin en iyisini yaptım, umarım Belçika benimle her zaman gurur duyuyordur. Umarım herkes güçlü bir kadın görür ve insanlar hala şarkıyı severler."

Elenmek acı verici
"Elenmek acı verici, itiraf ediyorum. İşte hayat bu, ve şarkımın konusu bu. Umarım kimseyi hayal kırıklığına uğratmamışımdır. Ben hiç gergin değildim. Güzeldi, hoşuma gitti. Şarkıdan, performansıma ve ne giydiğimden her zaman gurur duyuyorum."

Sennek daha sonra Het Nieuwsblad gazetesine açıklamalar yaptı.

"Hayal kırıklığına uğradım, ama her şeyi düşündüğümde çok memnun olabilirim. Herkesin beni çok iyi desteklediği için çok mutluyum. Herşeyi yaptım ve umarım herkes için yeterli olur. Sanırım kumsalda bikinimle uzanacağım, ve iyi bir zaman geçireceğim. Şimdi bir tatil istiyorum, sekiz ay sonra bunu hak ettim."

.

Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates