Pages

"Bir yapımcı olarak bu benim başarısızlığım"

63. Eurovision Şarkı Yarışması'nın ikinci yarı finalinde sahne alan Yulia Samoylova "I Won't Break" isimli şarkısıyla elendi.

Rusya delegasyon başkanı Yuri Aksyuta dün gece gerçekleşen yarı final sonrası Rus basınının sorularını yanıtladı.

"Yulia için çok üzgünüm, ve korkarım ki şimdi onun için kolay olmayacak. Sizinle konuşmayı bitirir bitirmez, yanına gidip onu sakinleştirmeye çalışacağım. Kesinlikle suçlayacağı hiçbir şey olmadığını söyleyeceğim, yapabileceği her şeyi yaptı." Açıklamasında bulundu.

"Rusya'nın elenmesinde neyin etkisi olduğunu bilmiyorum bu soruyu cevaplamak çok zor çünkü bir yapımcı olarak Yulia'nın görünüşünden, şarkısından, kostümünden ben sorumluydum. Bir yapımcı olarak bu benim başarısızlığım."




Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates