Pages

Yulia Samoylova sorularımızı yanıtladı

Yulia Samoylova 2017 yılında Eurovision'a katılacaktı fakat 2015 yılında Kırım'a yaptığı yaşa dışı ziyaret nedeniyle Ukrayna yetkilileri tarafından ülkeye girişi üç yıl süreyle yasaklandı. Yulia Samoylova 2017 yılında en çok konuşulan isim olmuştu. Yulia Samoylova bir kez daha ülkesini temsil edecek. Kendisine merak edilenleri sorduk.

- 2017 ile başlamak istiyoruz, 2017 yılında Eurovision'a katılacaktınız fakat yaşanan Kırım gerginliği nedeniyle katılamadınız bu olay ile ilgili neler düşünüyorsunuz?
Geçen bahar, son dakikaya kadar her şeyin yolunda olacağını umuyordum ve yarışmaya katılacaktım. Ve diskalifiye olmamın bir şaka olmadığını gördüğümde biraz üzüldüm. Ama hayattaki her şeyi bir deyimle şöyle anlatırdım: "Benim olan şey beni hayal kırıklığına uğratmayacak." Ayrıca kendimi birçok farklı kariyer teklifi ile bombardımanına tutulduğum için kendim için üzülecek zamanım oldu.

- 2017 yılında Eurovision'a katılacaktınız fakat olmadı, bu sene katılıyorsunuz neler hissediyorsunuz?
Geçen sene olduğu gibi yarışma için hazırlanmak çok zaman ve çaba gerektiriyor. Ama bunu ikinci denemem olarak görmüyorum. İlk çıkışım olacak, Eurovision Şarkı Yarışmasında ilk ve en değerli tecrübem.


- Eurovision sizin için ne ifade ediyor?

Hayatımda çok önemli bir adım ve çocukluğumdan beri tam anlamıyla anladığım bir rüya... Sonunda gerçekleşecek bir rüya. Çok heyecanlıyım.



- Bize biraz "I Won’t Break" isimli şarkınızdan bahseder misiniz?

Ben şarkıyı çok seviyorum. Benim kadar güçlü ve geçen yılki şarkıdan bile daha iyi. Bunu sadece bir sanatçı olarak değil, dinleyici olarak da beğeniyorum. Favorilerime böyle bir şarkı ekleyebilirim. Şarkı, her zaman kalbinizi dinlemenizi öğretir, çünkü mutluluğa giden yoldur…hayatınız ne kadar zor olursa olsun.


- Şarkınız nasıl seçildi, Bize biraz bahseder misiniz?
Birkaç farklı şarkı denemem teklif edildi. "I Won’t Break" şarkısını diğerlerinden daha fazla sevdim.



- Şarkıya gelen tepkiler nasıl?

Çoğunlukla olumlu. Özellikle yurtdışından. Bazı insanlar şarkıyı ya da videoyu beğenmedi. Eh, herkesin kendi tercihleri vardır.

- Sizin için “Flame Is Burning” ve “I Won’t Break” isimli şarkılarınızın arasındaki fark nedir?
Şarkıların alt yapıları kesinikle farklı. Geçtiğimiz sene romantik bir ballad oldu ve bunun güçlü bir dokunuşu var, güçlü hissettiriyor karakterimi ve doğamı daha iyi yansıtıyor.


- Bize biraz sahne performansınız ile ilgili bilgi vermeniz mümkün müdür?
Bunu açığa çıkaramıyorum. Henüz değil. Sadece bunun üzerinde çalıştığımızı söyleyebiliriz, tüm ekip şov üzerine odaklanıyor ve elimizden gelenin en iyisini yapacağız.

- Eurovision tarihinde en sevdiğiniz şarkı hangisidir?

En sevdiğim şarkı, 2007 yılında Marija Serifovic tarafından seslendirilen Molitva. Çok güçlü.

- Ekim ayında Mersin'de bir festivale katıldınız, Mersin'i Türkiye'yi nasıl buldunuz?
Mersin’in eğimli kaldırım kenarlarıyla tekerlekli sandalye kullananlar için ne kadar donanımlı ve arkadaş canlısı olduğunu görmek beni çok şaşırttı. Bu ulaşım kolaylığını görmek beni şehre hayran bıraktı çünkü başka bir yerde bunu bulmak zor.

- Son olarak takipçilerimize bir mesajınız var mı?
Hepinize şanslar diliyorum! Her zaman ileri gidin ve asla pes etmeyin! Bu yarışmanın her anından ve her şarkıdan zevk almanızı dilerim! Hayallere sahip olmaktan korkmayın çünkü kesin olarak biliyorum - gerçeğe bağlılar!

Sevgiler, Yulia!

Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates