Pages

Rasmussen sorularımızı yanıtladı

Bu yıl Danimarka'yı "Higher Ground" isimli şarkısıyla Rasmussen temsil edecek. 33 yasındaki şarkıcıyla bir röportaj gerçekleştirdik.

- Bize biraz kedinizden bahseder misiniz?
33 yaşındayım, Jutland'da küçük bir şehirde, karım ve iki çocuğumla yaşıyorum. Ben bir şarkıcı ve öğretmenim ve bu çalışma kombinasyonunu seviyorum, çünkü Danimarka'nın her yanından insanları eğlendiriyorum ve genç müzisyenlerin nasıl performans gösterip şarkı söyleyeceğini öğretiyorum. Ben Beatlemania'yim ve 80'lerdeki Hair Metal'in büyük bir hayranıyım, aslında hakkında bir yüksek lisans tezi yazdım.

- Ulusal Finale katılmaya nasıl karar verdiniz?
Benimle temasa geçtiler, seçmelere katılmamı istediler. Şarkı söyledigim bir video gönderdim, beğendiler, bu yüzden bana teklif ettiler.

- Bize biraz "Higher Ground" isimli şarkınızdan bahseder misiniz?
Bin yıl önce yaşamış olan gerçek bir tarihsel figür olan Magnus Erlendsson'un Viking hikâyesinden ilham alıyor. Kılıcı almayı ve dövmeyi reddetti ve bir adım geri atmaya çalıştı ve problemlerin şiddetsiz bir şekilde çözülebileceğini gösterdi. Şarkının mesajı, insanları birbirlerini dinlemelerini ve çatışmaları, öfke ve şiddet içermeden özendirmeleri için teşvik etmektir. Çünkü her zaman her sorunun barışçıl bir çözümü olduğuna inanıyorum. Eğer açık görüşlü insanlarla tanışmanız halinde kollarınızı ve kulaklarınızı kapatmak yerine açın.

- Sahne performansınız oldukça başarılı, bu fikir nasıl ortaya çıktı?
Gerçekten şarkının sesine bağlanan görsel bir görünüm yaratmak istedik. Ve biz bu beşli birlikteliğimizi sahnede vikinglerle ilgili daha barışçıl bir yolun ön cephesi olarak vurgulamak istedik.

- İnsanlar sizi, Game Of Throne'daki Kristofer Hıvju'ya benzetiyor. Bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bununla kesinlikle bir sorunum yok. Tormund'u seviyorum, bu yüzden bu harika aktörle karşılaştırılmam benim için iyi. Her zaman uzun saçlarım ve sakallarım vardı.

Facebook: @rasmussenofficial
Instagram: Bonjonesy

Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates