Pages

Elina Nechayeva sorularımızı yanıtladı

Bu yılın favorilerinden biri olan Elina Nechayeva "La Forza" isimli şarkısıyla Estonya'yı temsil edecek. Kendisiyle bir röportaj gerçekleştirdik.

- Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?
Ben klasik müzik eğitimi almış bir şarkıcıyım ve sahnede yaptığım her şeyı tutkuyla yapıyorum. Benim asıl amacım şarkı söylerken insanlara neşe ve mutluluk getirmek. Umarım müziğim olumlu duygular uyandırır ve bir şekilde birisini iyileştirebilir.

- Bize biraz "La Forza" isimli şarkınızdan bahseder misiniz?
"La Forza" yolumuzu aydınlatan, bize kanat veren, bizi gökyüzüne götüren ve bize gerçek bir güç veren, böylece dağları bile taşıyabilen gerçek aşktır. Bu evrensel sevgi ile ilgilidir, çocuklar için sevgi, ebeveynler için sevgi, doğa sevgisi. Hepsi bir tür aşk.

- İngilizce veya Estonca değilde neden İtalyanca bir şarkıyla katılmaya karar verdiniz? 
İtalyan dili güzel ve melodik olduğundan ve klasik şarkılarla iyi gittiğinden, İtalyanların çok şiirsel olduğunu düşünüyorum. Ayrıca, Ksenia ve ben İtalyanca konuşabiliyoruz, bu yüzden onu seçtik!

- Kaç dil biliyorsunuz?
Beş. Estonca, Rusça, İngilizce, İtalyanca ve Fransızca.

- Şarkınıza gelen tepkiler nasıl?
Avrupa’dan ve dünyadan birçok güzel destek mesajı aldım. Böylece elimden gelenin en iyisini yapacağım ve tüm sevgimi dinleyicilere vereceğim - Ben şimdiden tüm Avrupa'dan gelen sevgiyi topluyorum!

- Eurovision'u kazanmak sizin için ne ifade ediyor?
Bence en önemli şey benim kalbimle ve ruhumla gerçekleştirmem. Umarım bu, izleyicilerin büyük duygularını uyandırır ve izleyicilerin ruhlarında bir şey uyandırır. Bu yüzden elimden gelenin en iyisini yapmayı umuyorum, ama kazanmak inanılmaz olurdu!

- Eurovision'a nasıl hazırlanıyorsunuz?
Ben her zamanki şeyleri yapıyorum. Sahne almayı, şarkı söylemeyi ve pratik yapmayı. Ayrıca, kendimi şarj etmeyi de unutmuyorum, çünkü aşırı çalışıyorum. Bu yüzden iş ve dinlenme arasında denge kurmalıyım.

- Diğer şarkıları dinlediniz mi, Favorileriniz var mı? 
Şimdiye kadar, sadece bir kez her şarkıyı duydum, ama favorilerim Gürcistan ve Danimarka'dan. Iriao'nun seslerini çok seviyorum ve kulağa hoş geldiklerini düşünüyorum ve sanırım Rasmussen'in Viking marşı gerçekten harika...

- Türkiye hakkında ne düşünüyorsunuz, sevdiğiniz bir Eurovision şarkısı var mı?
Ne yazık ki henüz Türkiye'ye gitmedim, ama umarım yakında gelebilirim çünkü Türk kültürünü gerçekten çok seviyorum ve Türk sanatını ve çömleklerini gerçekten çok seviyorum. Türk milli müziğini de çok seviyorum ve bence hava orada gerçekten harika olmalı!

Favori bir şarkıya gelince, bu gerçekten zor bir soru, ama bence opera hakkında eğlenceli ve garip bir şarkı olduğu için, Çetin Alp'in “Opera” yı söyleyeceğim.

- Son olarak takipçilerimize bir mesajniz var mı?
Mesajım, toplumumuzda gerçek aşk ve gerçek hisler hakkında daha fazla konuşmamız gerektiğidir. Burada ve şimdi olmalıyız - akıllı telefonlarımızda değil, gerçekten burada, birbirimizle bağlantı kurarak ve sevgi vererek. Aşk, herkesin en büyük gücüdür. La Forza'nın neyle ilgilendiği budur ve umarım şarkımın tadını çıkarırsınız.

Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates