Pages

Şarkı'nın adı belli oldu!

Eurovision aisel ile ilgili görsel sonucu
Aysel'in Eurovision şarkısının adı belli oldu!

Aysel Eurovision'da "X My Heart" diyecek. Şarkı ünlü Yunan besteci, yapımcı Dimitris Kontopoulos ve İsveç söz yazarı Sandra Bjurman tarafından yazıldı.

"X My Heart" Londra'da kaydedildi ve şarkının karışımı Ash Howes'e ait. Ash Howes One Direction, Dido, The Corrs, Ellie Goulding gibi isimlerle çalıştı.

Efsanevi Yunan sahne direktörü Fokas Evangelinos, Aysel ile sahne performansı için çalışacak.

Aysel: "X My Heart"ı ilk duyduğum andan itibaren en sevdiğim şarkı oldu. Müzik, beni stüdyoda her saniyede eğlendiren bir güce sahipken, bana pozitif, can veren bir his verdi. Şarkının şarkı sözleriyle güçlü bir bağ hissediyorum çünkü kendime inanmak hayatımdaki zorlukların üstesinden gelmemi sağladı. Bu, herkese göndermek istediğim bir mesaj: kendinize inanmanız size "topun gücünden daha güçlü" olabilmenizi sağlıyor. Sandra Bjurman'ın benim adımda ufak değişiklik yaptı. "Aisel" Azerice "ayın yolu" anlamına geliyor.

Sonunda, böyle uluslararası bir ekip ile çalışmaktan çok mutluyum. Azerbaycan, Yunanistan, Birleşik Krallık, İsveç, Kıbrıs, Portekiz, Rusya ve Ukrayna'dan profesyoneller hep birlikte şarkı için çalışıyorlar. Benim için Eurovision bu: Bu etkinlikte ülkemizi temsil etmekten gurur duyuyorum."

"X My Heart" yarın saat 14.00'de (TSİ) yayınlanacak.

Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates