Pages

"Eurovision çok meşakkatli bir süreçti"

Sertab Erener, 'Sertab'ın Müzikali' ile ilgili Milliyet gazetesi'nin sorularını cevapladı. Sorular arasında Eurovision ile ilgili bir soruyu cevapladı.

Eurovision'da Türkiye’ye birincilik getiren 'Every Way That I Can' performansını da canlı izleyebiliyoruz. Benim için müthiş bir histi o gösteriyi canlı izleyebilmek. Çünkü gördüğüm kadarıyla özellikle "Hah!" diyerek dans etmeye başladığınız bölümdeki coşku 15 yıl geçse de hala aynı. Bu coşkunun aynı kalması üreten bir insan olarak size ne hissettiriyor?

"Eurovision çok meşakkatli bir süreçti. Çok zorlandım çünkü birçok şeyi ilk kez yapıyorduk ekipçe. Kuralları yazılmış bir kitap yoktu bize yardımcı olacak. Önceden yapılmamış bir yığın şey denedik. Aynı müzikali yaptığımız gibi, büyük bir projeye ve fikre dönüştürmüştüm onu da. Orada da insanlar buradaki gibi canı yürekten çalıştılar. Ve bunca yıl hâlâ yapılan Eurovision’nun en iyi şarkı listelerinde hep ilk  5'lerde duruyorsa, belli ki rüşdünü ispat etmiş ve hala insanların listelerinde ve çalıyor. Şarkıların kendi sırrı var. Hiçbir matematiğe uymaz, adını koyamazsın. O şarkının ilk nakaratından sonraki an, o "Hah" ve şarkının bileşenleri insanları galeyana getirdi sanırım. Bilmiyorum belki de o "Hah"ı söylemeseydim o an yarışmada bir şeyler eksik kalacaktı. Denk geldi işte, yapılacak bir şey yok. Bazı anlar var; 'Zeitgeist' da diyorlar ya, işte o an o."

Röportajın tamamını buradan okuyabilirsiniz.








Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates