Pages

Kalp nakli sonrası ekranlarda!

2017 Eurovision birincisi Salvador Sobral kalp nakli sonrası ilk defa RTP'de ana haber bültenine konuk oldu.

28 yaşındaki şarkıcı kalp nakli ameliyatından bahsetti. "Uyandığımda (anesteziden) hiçbir şey hissetmedim, gerçekliğin dışında bir deneyim ve adapte oldum. Bu durum benim için gerçekti." Ayrıca, organ bağışı yapan kişinin kimliğini merak etmemesine dikkat ettiklerini de sözlerine ekledi.

"Kalbin nereden geldiğini sorgulamıyorum, işleri pratik bir şekilde görüyorum, fakat farklı bir şekilde düşündüğüm olabilir, şimdilik şuraya gidip bakmam için istekte bulunmuyorum."

Yeni bir kalbe sahip olmak duygularını değiştirmedi, ancak onu fiziksel olarak etkiledi. Sesi biraz ince nedeni ise her gün almak zorunda olduğu ilaçlar. Eski sesine kavuşacağına inanıyor. Yeni organa rağmen, farklı hissetmiyor: "Kalp sadece bir kas, ruh orada kalıyor ve aynı" dedi.

Sahnelere dönmek istiyor! "Benim hayalim, dünyanın dört bir yanına seyahat etmektir." dedi.

Eurovision

Salvador Sobral Eurovision ile ilgili konuştu; "En büyük Avrupa pop yarışmasını kazandım ve herkes beni tanıdı... ve ardından 4 ay boyunca bir hastanede kalp nakli olmak için yattım. Bu gerçeklik dışıydı... bu durum benim gerçegimdi, ancak bir deneyim, bir deneyim getiriyorum" dedi.

Zafer sonrası ile ilgili konuştu; "Sahneye çıkmak için yaklaşık 40 metre vardı, ve ben düşünüyorum: Ne diyeceğim? Bir konuşma olduğunu biliyordum. Hazırlanan bir konuşma yapsaydım daha ciddi olabilirdi. Daha fazla anlamı olabilirdi, biraz daha tutarlı olabilirdim. Ancak bu güçlü, duygusal bir andı. Her şeyi söylemek istiyorsun. Bilmiyorum. Öyle çıktı ki. Gerçekten de, o hafta hissettiğim her şey yüzünden, ruhumun derinliğinden çıktı."

Yeni Projeler

İspanya'da 27 Haziran'dan itibaren bir turneye çıkacağını açıkladı. Bir çok yaz festivalinde sahne alacak. Ayrıca yeni albüm hazırlıklarına başladığını açıkladı. "Harika bir besteci değilim, tercüman olmak hoşuma gidiyor, arkadaşım ile şarkı besteliyorum, beni şarkı bestelemeye zorluyor." dedi. 


Salvador Sobral ile gerçekleştirdiğimiz röportajımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates