Pages

Salvador Sobral: "Sahneye geri dönmek için sabırsızlanıyorum"


Salvador Sobral kalp ameliyatından sonra ilk defa Euronews'e konuştu.

Sobral Euronews’a “Her gün daha iyi hissediyorum; fakat, ameliyatımın iyileşme sürecinin uzun bir zaman aldığını aklımdan çıkarmamalıyım. Bunun dışında geleceğin bana ne fırsatlar sunacağını düşündükçe motive oluyorum, şimdiden yeni bir albüm fikrindeyim ve sahneye geri dönmek için sabırsızlanıyorum.” dedi.

Salvador Sobral Euronews'in düzenlediği ankette birinci olmuştu.
Eurovision zaferi sonrası hakkında "'Aşırı mutluluk' nasıl hissettiğimin en iyi açıklamanın yolu. Her şey çok hızlı oldu." dedi.

28 yasındaki şarkıcı ameliyat öncesi verdiği son konser ile ilgili konuştu. “Bir ağlama festivali gibiydi. Herkes gibi ben de ne zaman döneceğimi bilmiyordum bu yüzden çok duygusaldı.”


Geçtiğimiz aylarda EBBA Müzik ödüllerinde bir ödüle layık görülmüştü. Konu ile ilgili “Her daim garip geliyor çünkü bir ödül kazanmış gibi hissetmiyorum. Tüm yaptığım şarkı söylemek, ki bunu çok severek yapıyorum, bu yüzden dışa vurumu çok doğal oluyor.” dedi.



Kaynak: Euronews 

Yorum Gönder

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates